Home PageToimitusehdot

Toimitusehdot

VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa 20.5.2015 alkaen
YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Seele Oy Y-tunnus 2535621-4. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Kysy erikseen toimituksesta ulkomaille sähköpostilla seele@seele.fi. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Lisää tietoa verkkokauppaostamisesta Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta (http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/)
TILAAMINEN

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.seele.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Myyjällä on oikeus hinnanmuutoksiin postikuluissa.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, MAKSUKORTIT sekä LASKU/OSAMAKSU. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Jos haluat maksaa tilisiirtona ennakkomaksuna, niin ota yhteyttä seele@seele.fi.

Maksaminen laskulla tai osamaksulla tapahtuu yhteistyössä Collectorin kanssa, joka on Collector Credit AB:n laskupalvelu. Maksutapa on mahdollinen enimmillään 2000€ ostoissa.

Kun valitset maksutavaksi Collector Lasku/Osamaksun, niin tulet saamaan tilatut tuotteet kotiisi ennen niiden maksamista. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin.

Lasku erääntyy tilausta seuraavan kuukauden viimeinen päivä, minkä johdosta sinulla voi siis olla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Kun valitset laskulla tai osamaksulla maksamisen, voit tilata ainoastaan vakituiseen osoitteeseen ja sinun tulee olla täyttänyt 20 vuotta tilauksen yhteydessä.

Laskun saadessasi voit valita 24 kuukauden osamaksun maksamalla vähimmäissumman, joka ilmenee laskustasi. Osamaksun korko on 1,6% kuukaudessa, mikä vastaa 19,20% nimellistä vuosikorkoa. Osamaksulla maksettaessa veloitetaan lisäksi tilinhoitomaksu 2,95 euroa kuukaudessa.

Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6% kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Täydelliset ehdot Collector Lasku/Osamaksusta löytyvät seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät http://commerce.collector.se/fi/YKSITYISILLE-/Maksa-laskulla/.
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf.
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf.

TOIMITUS

Lähetämme toimitukset Suomessa käyttämällä Postin palveluita. Tuotteen toimitusaika on 5-7 arkipäivää tilauksen tekemisestä. Pakettien nouto joko omasta Postista, Postin pakettiautomaatista tai tuotteen ollessa riittävän pieni ja arvoltaan alle 35 euroa, lähetämme sen kirjeenä suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Kommenttikenttään voi laittaa maininnan, haluaako tuotteen noutaa Postista vai pakettiautomaatista. Jos valitsee pakettiautomaatin, niin kannattaa myös laittaa itselle sopivin pakettiautomaattipaikka. Jos haluaisit paketin suoraan kotiisi, niin otathan yhteyttä seele@seele.fi.

Normaalihintaisissa tuotteissa veloitamme toimitusmaksuna 5 euroa ja ALE-tuotteissa 7 euroa. Jos lähetämme tuotteen kirjeenä, veloitamme toimitusmaksua 2 euroa.

Voimme toimittaa myös ulkomaille, mutta otathan ensin yhteyttä seele@seele.fi niin selvitämme toimituskulut maakohtaisesti.
PALAUTUSOIKEUS

Noudatamme Kuluttajansuojalakia ja Kuluttajaviraston verkkokauppaohjetta. Käyttämätön tuote voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tavaran vastaanotosta, jolloin tuotteen hinta palautetaan asiakkaalle. Ostamisesta syntynyttä toimitusmaksua ei palauteta. Palautusoikeus ei valitettavasti koske koruja, hygieniasyistä johtuen (Kuluttajaneuvonta 2016).

Jos haluat palauttaa tilauksen, ota aina ensiksi yhteyttä meihin joko sähköpostitse (seele@seele.fi) tai puhelimitse (050 562 9432). Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti ehjään pakkaukseen (voit käyttää myös alkuperäistä pakkausta, jos se on ehjä) ja liitä mukaan kuitti, jonka olet saanut meiltä tilauksen mukana. Kirjoita yhteystietosi ja IBAN-tilinumerosi kuittiin. Palautamme tuotteen alkuperäisen hinnan (emme ostamisesta syntynyttä toimitusmaksua) 7 päivän sisällä siitä, kun palautus on saapunut meille. Tuotteen pitää olla käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa ostaja sen vastaanotti. Kaikkien tuotteeseen kuuluvien osien täytyy olla tallella ja hintalappujen edelleen kiinnitettyinä. Palauttaessaan tuotteita asiakas vastaa itse kuljetusriskistä. Tarjoamme tuotteillemme ILMAISEN palautuksen, jonka saa, kun pakettia palauttaessa pyytää Postia kirjoittamaan pakettiin Seelen asiakaspalautuskoodin.

Toimivaltainen, tuomioistuimen ulkopuolinen riidanratkaisuelin kuluttajan ja elinkeinonharjoittajan välisessä riita-asiassa:

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

———————-

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

————-

Payment service provider

Paytrail Oyj (2122839-7) acts as an implementer of the payment handling service and as a Payment Service Provider. Paytrail Oyj will be shown as the recipient in the invoice and Paytrail Oyj will forward the payment to the merchant.
Paytrail Oyj is an authorized Payment Institution. For reclamations, please contact the website you made your payment to.

Paytrail Oyj, business ID 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181830
www.paytrail.com

Netbanks

Paytrail Oyj (FI2122839) provides netbank related payment transfer services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For consumer the service works exactly the same way as traditional web payments.

————–

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830
www.paytrail.com

Nätbanker:

Vid betalningar via nätbanker genomför Paytrail Oyj (2122839-7) betalningsförmedlingstjänsten i samarbete med banker och kreditinstitut i Finland. För konsumenten fungerar tjänsten exakt på samma sätt som vid traditionell e- betalning.

——————-

Leave a Reply

X