PALAUTUSOIKEUS
Noudatamme kuluttajansuojalakia ja Kuluttajaviraston verkkokauppaohjetta. Käyttämätön tuote voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tavaran vastaanotosta. Palautus on asiakkaalle ilmainen, mutta ostamisesta syntynyttä toimitusmaksua ei valitettavasti palauteta. Palautusoikeus ei valitettavasti koske koruja eikä sukkahousuja, hygieniasyistä johtuen.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilauksen toiseen tuotteeseen, täytä paketin mukana tullut lomake ja liitä se palautuspakettiin mukaan. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti ehjään pakkaukseen (voit käyttää myös alkuperäistä pakkausta, jos se on ehjä). Käynnistämme tuotteen alkuperäisen hinnan palautuksen Paytrail-maksunvälityspalvelussa 7 päivän sisällä siitä, kun palautus on saapunut meille. Ostamisesta syntynyttä toimitusmaksua emme valitettavasti palauta.
Palautuksen ehtona on, että tuotteen pitää olla käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa ostaja sen vastaanotti. Kaikkien tuotteeseen kuuluvien osien täytyy olla tallella ja hintalappujen edelleen kiinnitettyinä. Tarjoamme tuotteillemme ilmaisen palautuksen asiakaspalautuskoodilla 9547651. Palautuspaketin voi lähettää mistä tahansa Matkahuollon toimipisteestä (ei pakettiautomaatista). Palautuksesta saatu palautuskuitti kannattaa säilyttää niin kauan, kunnes rahan palautus näkyy tilillä. HUOM! Hyvitämme kuljetuksen aikana paketille mahdollisesti tapahtuneen vahingon ainoastaan Matkahuollon sinulle antamaa palautuskuittia vastaan.
Ongelmatilanteissa voit aina ottaa meihin yhteyttä joko sähköpostilla (seele@seele.fi) tai puhelimitse (050 562 9432). Autamme mielellämme!