VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa 20.5.2015 alkaen. PÄIVITETTY 16.2.2022

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Seele Oy, Y-tunnus 2535621-4. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Kysy erikseen toimituksesta ulkomaille sähköpostilla seele@seele.fi. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Lisää tietoa verkkokauppaostamisesta Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta (http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/)

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.seele.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. HUOM! Jos tilausvahvistusta ei näy, kannattaa tarkistaa roskaposti-kansio.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Myyjällä on oikeus hinnanmuutoksiin postikuluissa.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, MAKSUKORTIT sekä LASKU/OSAMAKSU. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Jos haluat maksaa tilisiirtona ennakkomaksuna, niin ota yhteyttä seele@seele.fi. Voit maksaa ostoksesi myös Mobile Pay:llä.

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Walley:n (ent. Collector) kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista.

Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla vähintään laskulla näkyvän vähimmäissumman eräpäivään mennessä. Laskun osissa maksaminen edellyttää, että laskun saatuasi allekirjoitat luottosopimuksen Walley:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi.

Kun valitset laskulla tai tililuotolla maksamisen, voit tehdä tilauksen ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias tilaushetkellä ja Walley tekee luottotietojesi tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Yleiset lasku-, tililuotto- ja osamaksuehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot: https://cdn.walleypay.com/terms/SECCI_FI.pdf

TOIMITUS

Lähetämme toimitukset Suomessa käyttämällä Postin palveluita. Tuotteen toimitusaika on 1-3 arkipäivää tilauksen tekemisestä. Pakkaamme tilauksia joka arkipäivä. Pakettien nouto tapahtuu joko omasta Postista, Postin pakettiautomaatista tai tuotteen ollessa riittävän pieni ja arvoltaan alle 40 euroa, lähetämme sen kirjeenä seurantakoodilla varustettuna suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Kommenttikenttään voi laittaa maininnan, mistä Postista tai pakettiautomaatista paketin haluaa noutaa. Jos haluat paketin suoraan kotiovelle toimitettuna, voit valita kyseisen vaihtoehdon tilausta tehdessä. Käytämme Postin Kotipaketti-palvelua, jossa Posti ottaa sinuun yhteyttä ja sopii erikseen sinulle sopivan toimitusajankohdan.

TOIMITUSMAKSUT OVAT:

Normaalitoimitus Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin: 5,90 €. Tilauksen arvon ylittäessä 150 €, tarjoamme ilmaisen toimituksen.

Kirjeenä seurantakoodilla: 3,90 euroa. (Paketin ollessa tarpeeksi pieni ja sisällön arvon ollessa alle 40 euroa)

Kotiovelle toimitus: 10 euroa.

Voimme toimittaa myös ulkomaille, mutta otathan ensin yhteyttä seele@seele.fi niin selvitämme toimituskulut maakohtaisesti.

Jos sinulla on mahdollisuus noutaa tilauksesi liikkeestämme (Aleksis Kiven katu 11, Tampere) niin valitse toimitustavaksi ’nouto liikkeestä’. Tällöin toimitusmaksua ei veloiteta.

PALAUTUSOIKEUS

Noudatamme kuluttajansuojalakia ja Kuluttajaviraston verkkokauppaohjetta. Käyttämätön tuote voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa tavaran vastaanotosta. Palautus on asiakkaalle ilmainen, mutta ostamisesta syntynyttä toimitusmaksua ei valitettavasti palauteta. Palautusoikeus ei valitettavasti koske koruja eikä sukkahousuja, hygieniasyistä johtuen (Kuluttajaneuvonta 2016).

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilauksen toiseen tuotteeseen, täytä paketin mukana tullut lomake ja liitä se palautuspakettiin mukaan. Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti ehjään pakkaukseen (voit käyttää myös alkuperäistä pakkausta, jos se on ehjä). Käynnistämme tuotteen alkuperäisen hinnan palautuksen Paytrail-maksunvälityspalvelussa 7 päivän sisällä siitä, kun palautus on saapunut meille.

Palautuksen ehtona on, että tuotteen pitää olla käyttämätön ja siinä kunnossa, jossa ostaja sen vastaanotti. Kaikkien tuotteeseen kuuluvien osien täytyy olla tallella ja hinta- ym. lappujen edelleen kiinnitettyinä. Tarjoamme tuotteillemme ILMAISEN PALAUTUKSEN, jonka saa, kun pakettia palauttaessa pyytää Postia kirjoittamaan pakettiin Seelen asiakaspalautuskoodin 646859. Postista saatu palautuskuitti kannattaa säilyttää niin kauan, kunnes rahan palautus näkyy tilillä. HUOM! Hyvitämme kuljetuksen aikana paketille mahdollisesti tapahtuneen vahingon ainoastaan Postin sinulle antamaa palautuskuittia vastaan.

Ongelmatilanteissa voit aina ottaa meihin yhteyttä joko sähköpostilla (seele@seele.fi) tai puhelimitse (040 8754 600). Autamme mielellämme!

TOIMIVALTAINEN, TUOMIOISTUIMEN ULKOPUOLINEN RIIDANRATKAISUELIN KULUTTAJAN JA ELINKEINONHARJOITTAJAN VÄLISESSÄ RIITA-ASIASSA:

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

———————-

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

————-

Payment service provider

Paytrail Oyj (2122839-7) acts as an implementer of the payment handling service and as a Payment Service Provider. Paytrail Oyj will be shown as the recipient in the invoice and Paytrail Oyj will forward the payment to the merchant.
Paytrail Oyj is an authorized Payment Institution. For reclamations, please contact the website you made your payment to.

Paytrail Oyj, business ID 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181830
www.paytrail.com

Netbanks

Paytrail Oyj (FI2122839) provides netbank related payment transfer services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For consumer the service works exactly the same way as traditional web payments.

————–

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830
www.paytrail.com

Nätbanker:

Vid betalningar via nätbanker genomför Paytrail Oyj (2122839-7) betalningsförmedlingstjänsten i samarbete med banker och kreditinstitut i Finland. För konsumenten fungerar tjänsten exakt på samma sätt som vid traditionell e- betalning.

——————-

Vastaa